Friday, May 29, 2009

cuti sekolah..

alhamdulillah, sesi persekolahan telah melabuhkan tirainya bagi sesi pertama or penggal pertama. so dah bis la ros yang aku kena bt kat sek sblum ni. actually rasa epy pun ada n rasa syg nak tglkan sek tu pun ada. walaupun dalam masa yang terhad, aku rasa best sngt lepak kat sekola tu. blh tngk karenah student2 yang macam2. yang pompuan cara pompuan..yang laki cara diorang. tima bnyk cikgu dan stuf sokongan sekolah tu coz diorang bnyk membantu dan bg tunjuk ajar. kerjasama diorang mmg aku solute walaupun diorang ni ada mengambil langkah kearah buli ckit la dkat aku n membe. tp dari pandangan lain, perkara tu bgus la bg aku. dapat gak aku biasakan diri dengan keadaan dlam kelas. cmne nak kontrol kelas, nak tenangkan student yang hardcore, susah tu bg aku. ari2 kena jga exm..ha3. sampai bis. erm..tp masa last day tu seronok plak aku. time tu kena jaga kelas, budak tgh exam seni. bla aku masuk kelas tu diorang da start exam, skali aku tngk ada sorang student tu lukis mcam budak darjah dua lukis, trus aku bantai gelak kat ctu. diorang ada idea, tp nak zahirkan dalam bentuk yang baik ckit tu diorang x pandai. kesian lak aku tngk diorang masa tu. mali2 je dgn aku. lau lama ckit kat sek tu, blh la aku bg
tunjuk ajar ckit. tp kejap je kat sek tu. time da bis sek tu masa nak blik ada la sorang dua budak2 yang mtk no fon la, tny bla nak kawin la, mcm2 ag. penat aku layan. tp x pela..dah last day. ikut jela kehndak diorang. hurmm..

No comments:

Post a Comment